A Tesla még csak ígérgeti, a Toyota már utcára is küldi szuperkamionját
Ennek a high-tech kamionnak alacsonyabb a károsanyagkibocsátása, mint egy Toyota Priusnak. Konkrétan zéró.
Ennek a high-tech kamionnak alacsonyabb a károsanyagkibocsátása, mint egy Toyota Priusnak. Konkrétan zéró.
A bajor gyártó a biztos siker érdekében egyszerre több vasat tart a tűzben. Mutatjuk, melyeket.
A dél-koreai gyártó divatterepjárója elektromotorral működik, mégsem árammal kell feltölteni a kocsit.
A német prémiumgyártó nem titkoltan vezető szerepet szeretne betölteni az önvezető autók piacán.
Az akkumulátoros meghajtás inkább a városokban hasznos, a távolsági szállításban jobb kilátásokkal kecsegtet az üzemanyagcellás megoldás. Igaz, ehhez gyakorlatilag még egyetlen töltőállomás sincs a világon.
A felhasználók egyelőre Münchenben élvezhetik majd a rendszer előnyeit.
Hat nagy cég állapodott meg Németországban, hogy komolyan nekifekszenek az üzemanyagcellás járművek elterjedésében kulcsszerepet játszó hidrogénkút-hálózat kiépítésének.
A japán márka üzemanyagcellás autója külsejében mindenképpen megosztóra sikeredett. Az elv, ahogyan működik viszont vitathatlanul előremutató.
Igen érdekes az i8 átalakított karosszériájába bújtatott hidrogén-üzemanyagcellás prototípus.
A Volkswagen konszern leányvállalata, az Audi 50 millió dollárért üzemanyagcella technológiai szabadalmat vásárolt a kanadai Partner Ballard Power Systems vállalattól, és azt a konszern összes márkájának a rendelkezésére bocsátotta.
Láthatatlan, pontosabban az ellenség számára láthatatlan repülőgépről, harckocsiról már hallottunk, most viszont...